marți, 23 aprilie 2013

Schimba-ti urgent anvelopele de iarna


Cei mai mari producatori de anvelope auto din lume transmit tuturor soferilor ca este foarte indicat ca in momentul cand temperatura media de afara trece de 7 grade Celsius sa se treaca la cauciucurile de vara.

Temperaturile medii din luna aprilie a acestui an au inceput sa treaca de 20 de grade Celsius iar noaptea se inregistreaza temperaturi medii cu mult peste 7 grade Celsius.

Recomandam sa va schimbati anvelopele de iarna cu unele de vara foarte urgent pentru a evita eventualele neplaceri la volan care se pot solda chiar cu un accident auto; evident trecand la anvelopele de vara le protejam pe cele de iarna si le crestem durata de viata.

Un schimb de anvelope trebuie urmat in acelasi timp si de un serviciu de calitate pentru echilibrarea rotilor, pentru aceste servicii recomandam service-ul de roti AutoAgusta.

AutoAgusta, 0726.761.939; 0785.602.438, office@autoagusta.ro, www.autoagusta.ro.


miercuri, 17 aprilie 2013

Schimb anvelope pentru camioanele din parcul tau



Fie ca ai un singur camion sau un intreg parc de camioane cu siguranta apar probleme cand apare schimbul de anvelope
Daca sunteti din Bucuresti sau din imprejurimi va recomandam un service de roti foarte bun si eficient pentru parcul dvs auto, Autoagusta.
De ce sa alegeti service-ul de roti Autoagusta:

  • Preturi reale si accesibile adaptate pentru toate buzunarele; 
  • Rapiditate si eficienta pentru toata gama de servicii;
  • Garantia unei lucrari bine realizate;
  • Resursa tehnologica si umana la cele mai inalte standarde;
  • Service autorizat de catre Registrul Auto Roman (R.A.R.);
  • Pe langa schimbul de anvelope va stau la dispozitie si cu indreptari jante, vulcanizare auto,  schimb placute/ discuri de frana, schimb ulei si filtre, reglaj de faruri,  inlocuire si incarcare instalatie aer conditionat cu freon, vanzare de anvelope orice tip si dimensiune, vanzare jante auto otel si aliaj.


Miile de persoane care au venit in service-ul nostru au beneficiat de cel mai bun tratament, astfel daca ai un autocamion sau un vehicul mic te asteptam cu drag la adresa:
Strada Libertatii, nr. 43, Ilfov (punct de reper - Statia de metrou Anghel Saligny, Bucuresti)
www.autoagusta.ro; office@autoagusta.ro 0726 761 939; 0785.602.438; 021.467.02.57
si pe facebook

marți, 16 aprilie 2013

Parbriz zgariat

Parbrizul zgâriat creşte semnificativ riscul de accidente - asta relevă un test al unui institut de cercetare suedez şi la care face referire reprezentanţa Saint-Gobain Sekurit.
Lumina reflectată pe parbrizul uzat al maşinilor cu rulaj mare influenţează comportamentul conducătorului auto.

Schimbarea parbrizului este necesară nu numai dacă acesta s-a spart sau fisurat, dar şi atunci când este folosit timp îndelungat. Lumina reflectată pe parbrizul zgâriat are şanse mai mari să orbească şoferul, care, astfel, poate să nu observe în timp pietonul sau obstacolul din faţa sa. De asemenea, asta mai înseamnă că are şanse mai mici să evite un accident.

Simulare perfectă
Această opinie afost susţinută şi prin cifre de către VTI, Institutul naţional de cercetare a traficului din Suedia: au măsurat prin teste pe simulator efectele pe care le are asupra conducătorul auto parbrizul uzat în circumstanţe diferite. Specialiştii au înregistrat nu numai schimbarea obiceiurilor de conducere, dar şi scăderea distanţei vizuale.

             Pentru teste au folosit trei parbrize: unul nou, unul de la o maşină care a parcurs 150.000 de km şi altul cu 350.000 de km. În total 234 de şoferi au parcurs acelaşi traseu de trei ori, cu fiecare parbriz o dată.
În fiecare tur au apărut două obstacole în faţa lor, iar orbirea a fost produsă de către un reflector montat în faţa ecranului simulatorului. Acesta a simulat soarele de după amiaza târzie din faţă - destul de realist după părerea conducătorilor auto participanţi la testări.

Particule periculoase

     În mers, particulele de praf din aer pot expune parbrizul unui efect similar sablării cu nisip, dar cu timpul şi ştergătoarele pot produce vătămări serioase parbrizului, în special dacă nu sunt schimbate la timp. În consecinţă lumina se reflectă în formă de prizmă în faţa conducătorului auto, care poate orbi uşor, de exemplu când soarele apune sau, noaptea, de la lumina puternică a traficului din contrasens.

     Efectul de orbire depinde de gradul de uzură a parbrizului. Pe parcursul testelor s-a măsurat şi distanţa vizuală, iar specialiştii au ajuns la concluzia că parbrizul zgâriat influenţează serios vizibilitatea. Diferenţa dintre vizibilitatea celui mai bun şi a celui mai uzat parbriz a fost în jur de 130 de metri, care înseamnă o deviere de 65%."Când am vrut să vedem ce se întâmplă dacă şoferul trebuie să intervină rapid pentru evitarea unui obstacol, s-a dovedit că au efectuat manevra mai puţin bine, când au condus cu un parbriz uzat", a spus Anne Bolling, conducătoarea testelor.

     Şoferii orbiţi au observat obstacolul mai târziu, au frânat mai puternic şi au efectuat manevra de ocolire mai brusc - cu toate că au condus cu 15 km/h mai încet, decât cu parbrizul bun.

În realitate este mai rău


     Aceste împrejurări au dus la un stil de condus mai riscant, adică la risc crescut de accidente. Câţiva şoferi nu au putut evita la timp obstacolul care le-a apărut în faţă, astfel au fost nevoiţi să treacă peste acesta. În cazul parbrizului nou astfel de evenimente nu au avut loc, la parbrizul uzat mediu 4% din şoferi, iar la cel uzat puternic 8% au lovit obstacolul. în situaţii reale acesta ar fi condus la accident, deci rezultatele arată clar că şofatul cu un parbriz uzat este riscant, mai ales cu lumină din faţă.      "Cu toate că şi simularea îşi are limitele sale, s-a putut constata influenţa mare pe care orbirea o are asupra comportamentului conducătorului auto", a spus Dallos Csaba, director la Saint-Gobain Sekurit Hungária Kft., adăugând: „În traficul real mai mulţi factori (picătura de ploaie sau murdăria de pe parbriz) strică vizibilitatea, care pot influenţa conducătorul auto într-o măsură mai mare decât arată rezultatele testelor".

     De aceea sfatul Saint-Gobain Sekurit este ca în cazul unui rulaj mare - ţinând cont de siguranţă - merită să schimbaţi parbrizul uzat. Învelişul uşor aplicabil care face ca apa să alunece de pe parbriz, cum este Saint-Gobain Aquacontrol, creşte siguranţa conducerii şi confortul vizual.

luni, 15 aprilie 2013

Retur pe eastbay?

Daca doriti sa faceti un retur de produse sau un schimb pentru comenzile de pe eastbay.com gasiti informatiile aici http://www.eastbay.com/customerserv/help:returnPolicy/

Numere de telefon la care puteti suna:
Clienti USA: 1.800.826.2205
Clienti din afara USA: 1.715.261.9588
Disponibilitate 24/7

Mult succes la mine au putut fi returnate produsele.
   

miercuri, 10 aprilie 2013

Incarcarea instalatiei cu freon auto

Inainte de a pleca sa incarcati sistemul de aer conditionat al masinii dumneavoastra, trebuie sa aflati daca masina foloseste noul R143 sau vechiul refrigerant R12. Cea mai buna metoda pentru a determina acest lucru este sa verificati cartea tehnica a masinii sau cartea pentru reparatii.

Daca ati achizitionat masina de noua trebuie sa aveti aceste manuale, in caz ca masina a fost achizitionata la second hand si nu aveti aceste carti, incercati sa aflati detalii pe forumuri sau contactati vechiul proprietar pentru a cere mai multe informatii.

Daca masina dvs. a fost fabricata dupa anul 1994, sunt sanse mari sa aveti noul refrigerant R143. Daca masina dumneavoastra utilizeaza vechiul agent frigorific R12, trebuie sa mergeti la un service specializat in incarcare cu freon auto si sa inlocuiti agentul frigorific.

Daca sistemul dumneavoastra de aer conditionat a fost incarcat cu freon si dupa o perioada scurta de timp are nevoie din nou de incarcare, trebuie sa verificati instalatia si sa determinati pe unde se scurge freonul din instalatie.

Pentru testarea istalatiei si depistarea scurgerilor de freon se foloseste o substanta colorata, care se introduce in instalatie si care va fi vizibila in ultra violet in locurile unde au loc scurgerile. Acest test se efectueaza sub presiune cu sistemul de aer conditionat inchis, exact cum ati conduce in conditii normale. Testul este o ideie foarte buna daca va ganditi sa incarcati sistemul de aer conditionat, deoarce incarcarea unui instalatii imperfecte unde sunt prezente fisuri este o pierdere de timp si de bani.

Pentru mai multe detalii despre incarcarea cu freon auto click aici.